poniedziałek, 4 listopada 2013

NOWY POST O PODKŁADACH !

hejka dziś wam przedstawie moje ulubione podkłady z którymi się nie rozstaje pierwszy z nich to podkład Avon calming effects ,,nude " super rosprowadza się po twarzy ma gęstą konsystencje maskuje niedoskonałości cena produktu to ok 26zł

 kolejnym podkładem jest Avon mattifying foundation ,,nude'' jest on podkładem matującym który zakrywa wszystkie niedoskonałości a także zaczerwnienienia idealnie gładki pasuje do każdej z cer nie świeci się naprawde polecam koszt ok 16zł
 oraz korektor redukujący zaczerwienienia bardzo mi pomógł ponieważ mam na policzkach zaczerwienienia które chciałam od wiele lat zakryć i akurat ten produkt mi pomógł naprawde warto koszt ok 15zł
zapraszam do oglądniecia pozdrawiam Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz