czwartek, 27 lutego 2014

COŚ O KOSMETYKACH Z AVON ...



                      KOSMETYKI AVON I NIE TYLKO :)


  WITAM WAS SERDECZNIE PO DŁUŻSZYM CZASIE, ALE MYŚLĘ ŻE TO NADROBIE CIĘŻKO BYŁO, PONIEWAŻ MOJE DZIECI NA ZMIANE CHOROWAŁY I NIE MIAŁAM ZBYT CZASU ,ŻEBY COŚ NAPISAĆ , ALE TERAZ JESTEM I CHCIAŁA BYM SIĘ TROSZKĘ POCHWALIĆ MOIMI ZDOBYCZAMI Z FIRMY AVON .
OTO PIERWSZA Z NICH
 Z SERI PLANET SPA JEST TO KREM  I ODŻYWKA DO WŁOSÓW

1. KREM REWITALIZUJĄCY DO TWARZY Z EKSTRAKTEM Z Z CZARNEGO KAWIORU
krem stosuje zawsze na noc pozwala skórze wypocząć daje delikatna miękkość jestem bardzo zadowolona 

2. ODŻYWKA DO WŁOSÓW Z EKSTRAKTEM Z KAWIORU 
świetna odżywka nadaje wlosom delikatność i połysk stosuje ją 2 razy w tygodniu jest ona do spłukiwania 


kolejnym produktem avon jest żel pod prysznic

 ciało po nim jest delikatne ,konsystencje ma kremową , zapach nie da się go tak opisać w słowach już od dłuższego czasu go stosuje i jestem bardzo zadowolona a zakupiłam go na stronie internetowej http://shoplaperla.pl/pl/ za jedyne 9 zl 500ml
oto kolejny produkt super krem Anew BB+krem upiększający 
mam go od niedawna chciałam miec taki krem ponieważ powoduje że niedoskonałości na twarzy można troszkę ukryć a w szczególności chodziło mi o zaczerwienione policzki i ten krem spełnia moje oczekiwania ma konsystencje niezbyt gęsta , idealnie rozprowadza się po twarzy nie pozostawia smug naprawde warto ja zakupiłam go w promocyjnej cenie za 25zł 
                  

moje cudeńka który uwielbiam na codzien jest to paletka cieni oraz puder w kamieniu oraz baza pod cienie 


jak widać cienie uwielbiam nimi się malować są delikatne idealne na codzień od jasnego do ciemnego świetnie się nakładają są delikatne pod te cienie używam bazy też z firmy avon delikatna konsystencja idealnie nakłada sie na powieki makijaż się wtedy nie rozmazuję ani nie skleja oczu długi efekt , a do tego używam mojego pudru prasowanego light medium uwielbiam go jest delikatny po nałożeniu cienie i puder kupiłam po promocyjnej cenie chyba ok30 zł a baza 8,90 


 to by było dziś na tyle ciąg dalszy w nastepnym poście czekajcię ,może ktoś ma z tych kosmetyków coś ? piszcie może macie inne recenzje i opinie o nich  zapraszam i postaram się jak najszybciej zrobić dalszy ciąg recenzji .


pozdrawiam Ania :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz